devam etmeniz halinde bu veri kaldırılacak.devam etmek istediğinizden emin misiniz?

    • /
    • 77
    • >
    • »
  1. https://pbs.twimg.com/media/Ghp80e0XgAAv4ve?format=jpg&name=large

    Lamba Cem Yılmaz'ın 43bin tllik kırık lambasının kırık olmayanı mı:)
    avatar
    20.01.2025 - 01:15
  2. https://pbs.twimg.com/media/Ghp80fnW4AANef0?format=jpg&name=large

    Vay Timuçin'in önünde viski de gördük. En son rtük buzlamalar yapmadan önce çinar iken rakı içiyordu :)
    avatar
    20.01.2025 - 01:13
  3. https://www.instagram.com/1birsenaltuntas/reel/DE256pTIJ3h/

    Timuçin'in hakkıydı bu rol. Masumlar Apartmanı'nda sidikli Gülden hayallerinden birinde Erol Evgin'le dans ediyordu. Dizideki mevzubahis kral, peruklu Erol Evgin gibi olmuş. Bir de Ergenç'e partner seçilirken çok kararsız kalındı denilmişti. Kararsızlıktan kastedilen menajer kadının, kadın oyuncuları arasında opitipiti karamela sepeti tekerlemesiyle seçim yapmasıymış :)
    avatar
    20.01.2025 - 00:14
  4. Bir menajerin görevi zaten diğerlerini saf dışı bırakıp kendi oyuncularını seçtirmek değil mi? Her oyuncunun periyodik rol bulabileceği binlerce proje yok ki. Sandalye kapma oyunu gibi düşünün. şarkı bitmeden herkes bir sandalye kapmak zorunda. Bu oyunu oyuncular yerine menajerler oynuyor. Aman banane ya. Timuçin her daim, daima kanal yetkilileriyle yapımcının beyninin içinde kazılı zaten bir dizi ya da film oluştururlarken. Bir menajer tarafından pazarlanmaya ihtiyacı olmadı asla. Timuçinlik bir durum yok menajer arbedesinde ( Aslında Kral Kaybederse'nin Timuçin'e çok yakışacağını aklımdan geçirmiştim. Timuçin şişman menajer kadının şirketinden olsa rol belki de Timuçin'in olacaktı)
    avatar
    13.01.2025 - 00:25
  5. https://x.com/09neseyldz/status/1878101217773023545

    Gerçekten de ne zaman bitecek oyuncu milletinin kayıkçı kavgası?
    avatar
    13.01.2025 - 00:14
  6. Timuçin'e hocası ermiş gibi bir çocuktu diyordu. öyleyse Timuçin bir tarot kartı olsa "ermiş" olur.

    Kedi Tarot: Ermiş: Ev kediciklerinin yabandakilerden daha az dünyevi olmasına gerek yoktur.

    Düz: Dünyanın kalanı işine bakarken, yalnızca pencereden dışarıyı izlemek ya da bir alışveriş torbasının içine saklanmak bile birine çok büyük bilgelik katabilir. Horus'un gözü koruma ve iyileşme anlamına gelir. Burası gözünüzü içeriye çevirebileceğiniz güvenli bir yerdir. Vicdan muhasebesi yapmak size yeni aydınlanmalar getirebilir ya da eski benliklerinizle buluşturabilir.
    avatar
    06.01.2025 - 02:14
  7. https://x.com/srobinvanpersie/status/1875276676151832706

    şu Robin mi ne ülkedeki tipik kıraathane dünya görüşüne sahip oksijen israflarından biri de, ekşi sözlükte "müslüm dilberay ve bergen'i hala izlememiş insan" başlığı altında müslüm'ü izlemediği için böbürlenen sözde sekülerler vardı. ivit, Müslüm'ü izlemediğin için madalya verdiler sana :)
    avatar
    06.01.2025 - 00:25
  8. Adem Dönmez'e:

    https://www.youtube.com/watch?v=yY9smYpmBTY
    avatar
    30.12.2024 - 01:02
  9. https://www.dunya.com/ekonomi/show-tv-haberturk-ve-bloomberghtyi-elden-cikaran-cinerden-bir-dev-satis-daha-sisecama-gecti-haberi-758371

    Bedduam tıkır tıkır işliyor. Adamın mallarını batan geminin malları gibi kapışıyorlar. Biz bile faydalanıcaz bir bakıma dolaylı. şişecam iş Bankası'nın. Annem iş Bankası emeklisi.
    avatar
    30.12.2024 - 00:27
    • /
    • 77
    • >
    • »