timuçin esen
- https://x.com/srobinvanpersie/status/1875276676151832706
şu Robin mi ne ülkedeki tipik kıraathane dünya görüşüne sahip oksijen israflarından biri de, ekşi sözlükte "müslüm dilberay ve bergen'i hala izlememiş insan" başlığı altında müslüm'ü izlemediği için böbürlenen sözde sekülerler vardı. ivit, Müslüm'ü izlemediğin için madalya verdiler sana :)
tümünü gör