devam etmeniz halinde bu veri kaldırılacak.devam etmek istediğinizden emin misiniz?

  1. https://pbs.twimg.com/media/Fl2-tDeWIAA7iuo?format=jpg&name=small

    "Açlıktan öldüm" diyip tabağını uzatan Sadık emojisi :)

    ömer'de, Sadık'ın yeni personası Tahir'in de karnı hep aç ve tabağını uzatıyor :) Tahir'e köyden, görücü usulü buldukları kızın yani gelinin iyi yemek yapamaması ev ahalisi için kötü olmuş, tat reseptörleri olmayan ve çarığı pişirsen ham hum yiyecek Sadık (Tahir) çok dert etmemiş bu durumu. Tahir'in karısının yaptığı, güzel olmayan sarmaları, diğerleri önlerine kondu diye zoraki yiyor. Tahir'in karısı kendi yaptığı için tabak tabak yiyor (kim yoğurdum ekşi der ki), tat reseptörleri olmayan Sadık da(Tahir) tabak tabak yiyor sarmalardan :)
    avatar
    16.01.2023 - 01:29
tümünü gör

entri girebilmek için giriş yapın