timuçin esen
- Timuçin'in, yıllar önce Tempo'ya verdiği röportajında, röportaj mekanı olarak, Dragos'ta yaşadığı için Dragos'a yakın bir yeri tercih ettiği yazılmıştı. Demek hâlâ Dragos'ta yaşıyor, öğrenmiş bulunduk :)
Ben çocukken idealtepe'de yaşıyordum. Hatta 17 Ağustos 1999 depremini çok felaket hissetmiştik. işte panik atağım hep böyle böyle şekillendi :) Muhtelemen 99'da Timuçin Dragos'ta yaşamıyordu.. Kader, hayatların teğet geçmesiymiş. Bu söze bir kez daha inandım...Eğer hâlâ idealtepe'de yaşıyor olsaydım, her pazar Timuçin'in gittiği Kartal'daki organik pazarda tezgâh açar, Timuçin'i görür görmez de "En güzel şeftaliler, en güzel mandalinalar, en güzel narenciyeler bende, üstelik Timuçin sana bedava" diye bağırırdım. Kesin yapardım bunu :))
tümünü gör