devam etmeniz halinde bu veri kaldırılacak.devam etmek istediğinizden emin misiniz?

  1. askeri malzeme dediğin şey genelde ya büyük gelir ya da eksik çıkar. bot 3 numara büyük, palaska kendi kendine açılıyor, kask kafada durmuyor ama idare et denir. kamuflaj desenin ormana mı uyar çöle mi belli değil, ama giy dersin, giyilir. malzeme arızalıysa suç sende, sağlam geldiyse zaten şanslısın. yine de hepsi tam gibi yazılır rapora, çünkü sistem öyle işler maalesef. alışınca sorgulamazsın zaten, olması gerekenin bu olduğuna inanırsın bir süre sonra.

    https://askermarketi.com/
    avatar
    05.08.2025 - 12:05
tümünü gör

entri girebilmek için giriş yapın