devam etmeniz halinde bu veri kaldırılacak.devam etmek istediğinizden emin misiniz?

7 yıldır aynı kızı sevmek

  1. büyük başarıdır. en fazla 2 yıl oldu. 4. sene ana avrat söverdik artık. o süre zarfında 6-7 kere aldatmışlığım da vardır. hakkaten 7 yıl bunu yapan varsa alnından öpüp çeyrek takmalı bence.

    her an sevmekten bahsediyorum. yoksa hepimiz 10 yıl önceki sevgiliyi 5. kadehten sonra seviyoruz. öyle gecelik tırt sevmeler değil yani...

    7 yıl, her saniye o kızı yaşamak büyük irade. şu an ayağa kalkıp alkışladım mesela. üzüldüm de. kız sevmemiştir kesin. kız sevse, erkek sevmezdi amk.

    bir türlü mükemmele ulaşılamıyor. seviyor gibi yapmak en güzeli. kimi gördüysek "unutamadım seni" ayağı yapalım. sonra sert sex.

    değişik bir şey yok neticede. maksat zaman geçsin.
    avatar
    05.10.2016 - 16:06
tümünü gör

entri girebilmek için giriş yapın