devam etmeniz halinde bu veri kaldırılacak.devam etmek istediğinizden emin misiniz?

karşı cinse daha fazla anlatabilmek

  1. nasıl da gariptir. normal olanıdır belki de..

    iki erkek oturur. biri çok siktim ben der.
    ohooo o da bişey mi, ben daha çok siktim der biri.
    ben de o kızın kuzenini yaladım sonra der biri.
    sonra benim dayım araba aldı der.

    kızın memeye yatınca yumuşarız.
    o beni üzdü, bu beni ağlattı deriz. dayımın araba ile gezerken....
    ya bi gidelim biz, yok olalım.

    kızlar da farklı değil.

    o çok piçti kandım der biri.
    murat parasına güvenen ezikti, vermedim der diğer memeli.
    ahmet de yavşadı ama koklatmadım der.

    yatar kemal'in göğsüne,
    murat kullandı beni der.
    ahmet soktu ama seni sevdim der.
    o piçe kandım ama ders aldım der.

    zayıflıklarımızı karşı tarafa daha iyi anlatıyoruz sanki.
    aynı cins olunca, ilerisini düşünüp çeneyi tutuyoruz.
    ''rekabet ortamı var''

    tonlamak isterim bir kere daha 'rekaber ortamı var'

    ya ilerde şartlar değişir anlattıklarımdan pişman olursam ?
    di mi ama?
    çeneyi tutmak lazım.

    karşı cins iyidir. sikip sikip iç dökmeli.
    avatar
    19.09.2016 - 23:06
tümünü gör

entri girebilmek için giriş yapın