mehmet uslu
-
adliye koridorlarından müzik dünyasına yeni giriş yapmış. özellikle “ne yaparsan yap” şarkısı çok iyiymiş. tam gider yapana atmalık şarkı. sözü gökhan şahin, bestesi ve düzenlemesi şahin kurnaz a ait. bakarsınız.
www.youtube.com/watch?v=PIO7vzoDHbs&ab_channel=netdm%C3%BCzik