devam etmeniz halinde bu veri kaldırılacak.devam etmek istediğinizden emin misiniz?

  1. adliye koridorlarından müzik dünyasına yeni giriş yapmış. özellikle “ne yaparsan yap” şarkısı çok iyiymiş. tam gider yapana atmalık şarkı. sözü gökhan şahin, bestesi ve düzenlemesi şahin kurnaz a ait. bakarsınız.
    www.youtube.com/watch?v=PIO7vzoDHbs&ab_channel=netdm%C3%BCzik
    avatar
    21.12.2021 - 20:17