fakirlerin isyan edip ayaklanmama nedeni
-
dünyada fakirlerin sayısının zenginlerden çok çok fazla olduğu düşünüldüğünde merak edilen konu.
aslında itiraf etmem gerekirse bu başlığı ekşi sözlük'te görene kadar bende böyle bir şey düşünmemiştim.
-
sebebi çok basittir. isyan etmek için para zaman güç iktidar gereklidir. fakirler fakirliğin kısır döngüsünün içinde bocalayıp dururken bırakın isyan etmeyi boynunu dahi çeviremiyor hatta kafalarını dahi kaldıramıyorlar. isyan etme esnasında ev kiralarını kim ödeyecek?
(bkz: hayat bir kısır döngüdür)
-