ilyas nalbantçı
-
Her insan,yaptığı tüm iyiliklerden suçludur.@evindar_63
-
Sen deli ben sana deli,
Sonumuz çok tehlikeli... @evindar_63 -
Bekliyorum
Bekliyorum
öyle bir havada gel ki,
Vazgeçmek mümkün olmasın!!(bkz: orhan veli) -
Hayatta en değerli olan şey; zamandır!.. Kime hediye ettiğine dikkat et..
-
"Yalnızlık"
Zannetmeyin ki kimsesiz olmaktır.
Asıl yalnızlık Kimsen var iken kimsesiz kalmaktır.